Interceptor 650 - Διχρωμία

Δικό σου με 7.290€

Διχρωμία - Μαύρες ζάντες.

Μετά από 40 και πλέον χρόνια και για πρώτη φορά στην ιστορία της υπό ινδική ιδιοκτησία, η Royal Enfield εντάσσει ένα δικύλινδρο μοτέρ στην γκάμα της!

Interceptor 650 - Διχρωμία

Δικό σου με 7.290€

Μετά από 40 και πλέον χρόνια και για πρώτη φορά στην ιστορία της υπό ινδική ιδιοκτησία, η Royal Enfield εντάσσει ένα δικύλινδρο μοτέρ στην γκάμα της! Πρόκειται για μια αερόψυκτη, δικύλινδρη σε σειρά μονάδα χωρητικότητας 648 κ.εκ., με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και έναν επί κεφαλής εκκεντρόφορο. Υπερτετράγωνη η φύση του νέου μοτέρ, με διάμετρο επί διαδρομή 78 Χ 67,8 χλστ., ενώ η ανάφλεξη γίνεται ανά 270 μοίρες και όχι ανά 360, όπως συνηθιζόταν στα πάλαι ποτέ κραταιά βρετανικά δικύλινδρα σε σειρά. Η απόδοση του είναι 47 ίπποι στις 7.100 σ.α.λ. και 5,3 kg-m ροπής στις 4.000 σ.α.λ., με την συμπίεση σε λόγο 9.5:1, η δε μετάδοση, γίνεται μέσω κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ όπως αναφέρει η εταιρεία, ο συμπλέκτης είναι ολισθαίνοντα τύπου. Το ύψος σέλας είναι χαμηλά στα 804cm, το μεταξόνιο είναι 1400mm, το βάρος είναι περίπου 200κιλά με μικρή διαφορά (4kg) ανάμεσα στα δύο μοντέλα. Το κιβώτιο είναι 6 ταχυτήτων και η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 160km/h. Η μέγιστη ροπή των 5.3 kgm αποδίδεται στις 5.250 αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι ήδη διαθέσιμο από τις 2.500 σ.α.λ. Η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ χαμηλή (4l/100km) και ο κινητήρας θα λειτουργεί απροβλημάτιστα ακόμη και με χαμηλής ποιότητας καύσιμο. Ο κινητήρας είναι Euro 5. Το πλαίσιο είναι μια κλασική ατσάλινη εφαρμογή, με το χαρακτηριστικό “V” κάτω από την θέση του οδηγού και την προέκταση του μη αφαιρούμενου υποπλαισίου παράλληλα με το έδαφος. Στις αναρτήσεις έχει εφαρμοσθεί ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο μονά αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου πίσω, ενώ μονοί δίσκοι μπροστά και πίσω αναλαμβάνουν την πέδηση, ελεγχόμενοι από μονάδα ABS. Oι δε τροχοί είναι φυσικά ακτινωτοί, με τον μπροστινό να έχει διάμετρο 18 ιντσών. Τέλος, το βάρος είναι 198 κιλά για το cafe racer Continental GT και 202 κιλά για το roadster Interceptor. Στόχος δεν ήταν οι υψηλές επιδόσεις αλλά η αξιοπιστία. Με την διαχρονική αισθητική τους οι νέες Royal Enfield μοιράζονται εκτός από τον κινητήρα και το όμορφο αισθητικά διπλό κλειστό ατσάλινο πλαίσιο που κατασκευάζει η εμβληματική Harris στην Αγγλία. Βασική διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα εκτός από την εμφάνιση αποτελεί η θέση οδήγησης. Η Interceptor με όρθια θεση οδήγησης παραπέμπει σε roadster των 60s και 70s, ενώ η Continental GT είναι η café racer εκδοχή με την απαραίτητα πιο σκυφτή θέση οδήγησης που παραπέμπει στις μοτοσυκλέτες των αγώνων ΤΤ της δεκαετίας του 50.

Στην τιμή περιλαμβάνεται και 3 χρόνια οδική βοήθεια, όπως ισχύει και για όλες τις Royal Enfield euro5.
Πρόκειται για μια αερόψυκτη, δικύλινδρη σε σειρά μονάδα χωρητικότητας 648 κ.εκ., με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και έναν επί κεφαλής εκκεντρόφορο. Υπερτετράγωνη η φύση του νέου μοτέρ, με διάμετρο επί διαδρομή 78 Χ 67,8 χλστ., ενώ η ανάφλεξη γίνεται ανά 270 μοίρες και όχι ανά 360, όπως συνηθιζόταν στα πάλαι ποτέ κραταιά βρετανικά δικύλινδρα σε σειρά. Η απόδοση του είναι 47 ίπποι στις 7.100 σ.α.λ. και 5,3 kg-m ροπής στις 4.000 σ.α.λ., με την συμπίεση σε λόγο 9.5:1, η δε μετάδοση, γίνεται μέσω κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ όπως αναφέρει η εταιρεία, ο συμπλέκτης είναι ολισθαίνοντα τύπου. Το ύψος σέλας είναι χαμηλά στα 804cm, το μεταξόνιο είναι 1400mm, το βάρος είναι περίπου 200κιλά με μικρή διαφορά (4kg) ανάμεσα στα δύο μοντέλα. Το κιβώτιο είναι 6 ταχυτήτων και η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 160km/h. Η μέγιστη ροπή των 5.3 kgm αποδίδεται στις 5.250 αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι ήδη διαθέσιμο από τις 2.500 σ.α.λ. Η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ χαμηλή (4l/100km) και ο κινητήρας θα λειτουργεί απροβλημάτιστα ακόμη και με χαμηλής ποιότητας καύσιμο. Ο κινητήρας είναι Euro 5. Το πλαίσιο είναι μια κλασική ατσάλινη εφαρμογή, με το χαρακτηριστικό “V” κάτω από την θέση του οδηγού και την προέκταση του μη αφαιρούμενου υποπλαισίου παράλληλα με το έδαφος. Στις αναρτήσεις έχει εφαρμοσθεί ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο μονά αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου πίσω, ενώ μονοί δίσκοι μπροστά και πίσω αναλαμβάνουν την πέδηση, ελεγχόμενοι από μονάδα ABS. Oι δε τροχοί είναι φυσικά ακτινωτοί, με τον μπροστινό να έχει διάμετρο 18 ιντσών. Τέλος, το βάρος είναι 198 κιλά για το cafe racer Continental GT και 202 κιλά για το roadster Interceptor. Στόχος δεν ήταν οι υψηλές επιδόσεις αλλά η αξιοπιστία. Με την διαχρονική αισθητική τους οι νέες Royal Enfield μοιράζονται εκτός από τον κινητήρα και το όμορφο αισθητικά διπλό κλειστό ατσάλινο πλαίσιο που κατασκευάζει η εμβληματική Harris στην Αγγλία. Βασική διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα εκτός από την εμφάνιση αποτελεί η θέση οδήγησης. Η Interceptor με όρθια θεση οδήγησης παραπέμπει σε roadster των 60s και 70s, ενώ η Continental GT είναι η café racer εκδοχή με την απαραίτητα πιο σκυφτή θέση οδήγησης που παραπέμπει στις μοτοσυκλέτες των αγώνων ΤΤ της δεκαετίας του 50.

Στην τιμή περιλαμβάνεται και 3 χρόνια οδική βοήθεια, όπως ισχύει και για όλες τις Royal Enfield euro5.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Image

Λίγα λόγια για εμάς

Η Moto Petsas ιδρύθηκε το 1964 από τον Ιωάννη Πέτσα. Σήμερα η επιχείρηση λειτουργεί σαν κάθετη μονάδα για Honda, Piaggio, Vespa και CFMOTO με πωλήσεις και σε SYM, Daytona, Benelli, Keeway, Royal Enfield και NIU καθώς και με ανταλλακτικά, αξεσουάρ, ελαστικά και service με σκοπό την προσφορά υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στους πελάτες της.

 

Επικοινωνία

Κεντρικό Κατάστημα - Service
Ελ. Βενιζέλου 242, 17676 Καλλιθέα
Τηλ: 210-9582988 Fax: 210-9587256

Piaggio Center
Ελ. Βενιζέλου 38, 17673 Καλλιθέα
Τηλ: 210-9588004 / Τηλ/Fax: 210-9570735

CF Moto , Royal Enfield Center
Ελ.Βενιζέλου 263-265, 17676 Καλλιθέα
Τηλ: 2109422400

Service Center
Ελ. Βενιζέλου 242, 17676 Καλλιθέα
Τηλ: 210-9512112

email: service@motopetsas.gr

 

Search